Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 12:17:40 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02134 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 42/1, Harju 
maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 42/2, // Harju maakond, Rae vald, 
Aaviku küla, Kesk tee 42// L3, // Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk 
tee 42, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 42, Harju maakond, 
Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 42, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, 
Kesk tee 42, Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Kesk tee 42 (Äri- ja 
tootmishoone A, Äri- ja tootmishoone B, A kategooria gaasitorustik, B 
kategooria gaasitorustik, Tuletõrje veevõtukoht, Elektriauto 
laadimistaristu, Äri- ja tootmishoone Keskt tee 42/1 päikeseelektrijaam, 
Äri- ja tootmishoone Kesk tee 42/2 päikeseelektrijaam) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26954846>  (menetlus nr: 
423670), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister